דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחי משי לכל מטרה 

מאת    [ 22/10/2010 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2095 פעמים ]

פרחי משי יכולים לשמש מטרות שונות. הם יכולים לשמש אנשים שונים שזקוקים להם מסיבות שונות.

עיצוב וקישוט

פרחי משי הם דרך מעולה לקשט את הבית. במקום להשתמש בפרחים רגילים שייבלו במהירות, פרחי משי הם פתרון מצוין למי שרוצה קישוט שיחזיק הרבה זמן ושאין צורך להחליף אותו כל שבוע. צמחייה מלאכותית היא בעלת יתרונות שונים יחסית לצמחייה רגילה אבל פרחי משי אינם רק תחליף לפרחים רגילים. פרחי משי הם בעלי קסם מיוחד ועדין שקשה למצוא בהרבה ממיני הקישוטים שניתן למצוא כיום בשוק. פרחי משי הם בעלי עדינות מיוחדת שמתאימה למי שמחפש קישוט שאיננו צעקני או גס. פרחי משי גם מתאימים לעיצוב של חלל או אפילו בית שלם. באמצעות פרחי משי או כל צמחייה מלאכותית אחרת ניתן לקבל עיצוב צבעוני אבל רגוע, נעים לעין ובעל הילה שלווה. צמחייה מלאכותית מאפשרת למי שמעוניין בכך לשפר עיצוב קיים או ליצור עיצוב שכזה מהבסיס. פרחי משי, אם כן, מתאימים גם לייפוי נקודתי וגם למהפכה עיצובית כוללת. כל לקוח יכול לבחור בעצמו את רמת ההשפעה שהוא מעוניין להשיג באמצעות פרחי משי.

מתנות

פרחי משי יכולים להיות רעיון מצוין למתנה מקורית וייחודית. החיפוש אחרי רעיונות למתנות איננו סיפור פשוט כידוע לכל מי שהייה זקוק למתנה מקורית. פרחי משי הם הפתרון לכל מי שמעוניין להעניק מתנה שתהיה יפה ומיוחדת. ניתן לקבל פרחי משי שיעוצבו בהתאם לבקשה מדויקת של הלקוח וכך ניתן להתאים זר פרחי משי או סידור מיוחד עבור מקבל המתנה שאנחנו רוצים לשמח. פרחי משי משלבים את היופי של פרחים רגילים עם אורך חיים של מתנות אחרות. כך ניתן להעניק מתנה שלא תסיים את חייה אחרי זמן קצר בפח האשפה אלא תישאר עם המקבל לאורך זמן.

אווירה

צמחייה מלאכותית היא כלי מעולה למי שרוצה ליצור אווירה מסוג מסוים. בתי עסק או משרדים שונים  מבקשים ליצור אווירה חיובית שיכולה לסייע לעסקים. פרחי משי נבחנים מזווית ראייה אחרת כאשר עוסקים בעיצוב אווירה. השאלה איננה רק אסתטית – מה יפה לעין ומה לא יפה לעין – אלא גם רציונאלית וטכנית – אילו פרחי משי ישיגו את המטרות העסקיות שלנו. במקרה כזה ניתן לבחון פרחי משי כמו שבוחנים כל השקעה שהיא: כמה שווים פרחי משי וכמה רווח הם יניבו לעסק. פרחי משי שכאלה הם וודאי הוצאה מוכרת לצורכי מס אבל הם אינם מאבדים את הערך האסתטי שלהם אפילו כאשר הם משמשים למטרה עסקית. צריך לזכור שאנשים – ואפילו אנשי עסקים הם אנשים – מחליטים החלטות לא רק בצורה רציונאלית טהורה אלא גם על-ידי שימוש בשיקולים שיכולים להיראות לא לגמרי הגיוניים. יצירת אווירה טובה לעסקים באמצעות פרחי משי היא למעשה בעלת הגיון מסוים שאולי קשה להסביר אבל נדמה שאנחנו מבינים כיצד זה עובד. אף-אחד לא רוצה לעשות עסקים עם עסק שמשדר כיעור וחוסר שלווה. כאשר אנחנו נכנסים למקום נאה לעין ושמשרה אווירה שלווה יש לנו נטייה אוטומטית להרגיש ביטחון ולתת אמון במי שהמקום שלו ושאיתו אנחנו נפגשים.

פרחי משי, אם כן, הם רב שימושיים: הם גם יפים, גם מועילים וגם מחוכמים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב